10 saker ni inte visste om mig!

* Jag provred Sopot på hans födelse dag 3/3 och 3 är mitt turnummer!
* Jag är inte ett dugg rädd för spindlar!
* Jag har haft en orm som hette Black, hehe men han såldes ^^
* Jag har även haft en gerbil/ökenråtta
* Om man slår på min handled domnar min tumme!
* Min högra fot är större än min vänsta, skit jobbigt när man ska köpa skor!
* Jag bröt min tå när jag råkade sparka till en sten.. x)
* Mina ögon skiftar färg typ, ibland är dom gröna och ibland blå/grå
* Jag var verkligen livrädd för flugor när jag var liten, kunde inte sova om det var en fluga i samma rum..
* Jag får ibland tvångstankar och vill bita bort nageln från fingret, så då biter jag bort så mycket som det går (a)

/Melina :)

Kommentarer
Postat av: AwesomenessX

haha, flug fobi var något nytt x)

2011-10-05 @ 17:26:10
Postat av: Ally

sööta!

2011-10-05 @ 17:26:26
Postat av: Julia

Hahah vi läste en bok i nian om en kvinna vars ögon skiftade från grönt till blått, hon va en häxa xP

2011-10-05 @ 17:54:01
URL: http://baarajuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback