Hopptävling imrn!

Man kan väl säga att jag är klar för tävling? :D

Åker och hopptävlar på Näset irmn :) Ska bli skit kul faktiskt! När jag skulle börja packa mina grejer så hade jag ingen aning om vart varken mitt skjortbröst, vita ridbyxor eller martingal var, så jag drog på hööks och handlade in lite grejer. Vart en nödlösning! ;)  Det ända jag inte har lagt fram är mina tävlings papper eller hans, men det ska jag snart fixa. Har varit i stallet och descinficerat baron (en häst i stallet har fått ringorm) och hans grejer, samt smörjt sadel och träns för att förhindra att vi tar med någon ev. smitta på tävlingen! Så nu står han i stallet i en stor box oxh äter hö ;) Jag startar som nummer 10 i min klass och Irma startar som nummer 18. Dock är jag lite orolig över att baron lär tycka att det är väldigt obehagligt med vattenpölarna som finns där, då han är lite skvättig och tycker vatten är läskigt. Men det brukar gå i alla fall.

När vi kommer hem fråntävlingen, så ska jag nog ha en dressyrlektion med ellinor också :) Ska bli rikitigt roligt det med :D

Lägger upp några bilder från tävlingar på mig och Bosse :)

En klar favorit från en prisutdelning när vi kom 6 och slog över 20 d-ponnyer(ihopslagen klass)






omhoppning :)




/Tova :D

Kommentarer
Postat av: Melina

lycka till bäbis! :D

2011-05-27 @ 21:17:26
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin är han =)

2011-05-27 @ 21:36:52
Postat av: Tova

Lycka till :D

2011-05-28 @ 08:02:21
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: hihi, tack :D hoppas de gick bra för er idag på näset :)

2011-05-28 @ 20:19:09
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Siri

För det första unga dam svarar man i telefonen när sin egna stora syster ringer! å för det andra där ä ju jag :D har du nå mera bilder på mig å bosse ifrån Ånge? ^^ puss

2011-05-29 @ 23:52:09
URL: http://russianfirefly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback