Dålig uppdatering.. :(

Förlåt för sämst uppdatering under dagen!

Jag sov hoss elly igår natt, och vi var uppe sent så vi sov till sent också. Sen missade vi flera bussar när vi skulle till stallet och när vi väl kom till alnö och skulle gå sista biten kom linn och nina som räddare i nöden och plockade upp oss (a)
Vi red en stund barbacka i grimma och grimskaft och galopperade på ängarna. Det har varit en sån här härlig dag, riktigt glad har vi varit. Skrattat åt allt, tror det smittade av sig på hästarna, baron var busig. Han småstegrade och hoppade till lite i varje galoppsprång han tog. Gud vad jag skrattade. Jag verkligen älskar min ponny.. ♥
Imorgon ska jag följa med siri och fota när hon tävlar nationella tävlingar på gräs. Hon ska hoppa LB och LA :)
/Tova :)

Kommentarer
Postat av: anna

Hälsa lycka till, till siri :) <3

2011-06-19 @ 13:59:00
URL: http://munsborotonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback