Tävling i Matfors

Tävlade i tisdags på matfors kvällstävlingar :D Tävlade LC bara, och nu känner jag att jag vill gå upp i klasserna faktiskt! Så jag skulle anmäla mig till Näsets regionala LB, men då så hade jag ingen regional licens. Licensen fixade vi på en gång men då när vi skulle annäla igen så saknade jag grönt kort. Jag gick en kurs för några år sen, men då var jag för liten för att få kortet. Så mamma ringde till min klubbs chef ang. grönt kort och då skulle det komma en kurs i augusti. Så jag missar att debutera Barons och min LB på näset, men jag tar en LC igen bara. Det är ju inte så kul att ligga kvar på LC nivå när man inte känner sig det minsta nervös längre, och hoppar allt lätt som en plätt.. Tyvärr är det nåt fel med blogg.se som vanligt, så jag kan inte lägga upp bilderna nu. Men dom kommer i ett annat inlägg så snart som det funkar igen! /Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback