Regnig ridtur :p

Gud vad kallt och regnigt det blev att rida idag!

Baron var jättepigg och han var väldigt rolig att rida faktiskt :) Vi galopperade genom vattenpölar och Baron har blivit mycket duktigare kring vatten nu. Han gick i påengång efter att jag sa åt honom, lite tveksamt i början men han har blivit så duktig! Jag hoppas han reagerar likadant på att bada i havet bara.. :p Det var ju inte bara små vattenpölar vi gick igenom, i skogen finns det en väldiiigt stor och djup vatten sak, vet inte om man kan kalla den för vattenpöl riktigt :P Den gick han igenom utan problem :D När vi kom tillbaka från ridturen var jag verkligen genomblöt, hjälmen hade regnat igenom och jag hade värsta roliga frisyren ;)
När vi kom hem fick hästarna stå inne och äta hö i deras boxar. Linn och Nina ska ta ut dom ikväll när dom ska ta ut sina hästar :)
Nu har jag ätit massssa mat, duschat och så ska jag cykla till jonna och titta på film hoss henne :D
/tova :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Sopot och Baron bröder?

Hur lärde ni känna varandra?



Svara gärna i ett inlägg :)

2011-06-13 @ 20:18:34
Postat av: annelie :)

beslutsångest.

hjälp mig välja skolavslutingsklänning på bloggen? :)

2011-06-13 @ 22:58:09
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback