Lång dag i stallet

Förlåt för sääämst uppdatering igår!

Jag var i stallet från klockan 1 halv två, och innan det sov jag länge också. Så jag satt inget vid datorn då heller. Sen var jag och ellinor i stallet till tio över 8 på kvällen, och när vi kom hem åt vi mat, sen var vi ute och sen kollade vi på två filmer.
Jag var bara inne på datorn en kortis, men då hade klockan hunnit bli tjugo iett så då var det ingen mening att skriva kändes det som.
Jag och Elly red i alla fall på världens långritt. Var ute från kl halv två nån gång och kom tillbaka runt 5 (?). Det var iaf sjukt roligt och jag och elly hade massor att prata om (som vanligt hehe.) Sen vände vi iallafall och red hem. Sen red vi en till sväng i skogen i grimma och grimskaft, urmysigt! :) Vi tog en tur i skogen och väntade medans vi vädrade ut stallägenheten som vi städat tidigare under dagen. Sen när vi hade kommit tillbaka så ställde vi in stolarna mattorna, skorna och allt annat och åkte hem :)
/tova

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Vad bra! Jag tycker faktiskt det funkar ganska bra :) Toppen att det är drygt, så slipper man använda varje dag!

2011-06-05 @ 13:55:02
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/
Postat av: Paulina

Svar 2: Jag har också hört att ultrashield är bra! Hade dock inte tillräckligt med pengar när jag var i affären. Tycker att Effol funkar bra faktiskt :)

2011-06-05 @ 13:56:30
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/
Postat av: rebecka

vilken söt katt :D

2011-06-05 @ 19:10:22
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback