Hetsig dag..

Min dag har varit fullproppad idag.

Jag vaknade ganska sent, och var tvungen att gå upp och göra mig iordning på en gång för stallet. Vid halv två så kom mamma och hämtade mig och jonna och släppte av oss i Vi, vi gick in och köpte mat på ica och sen gick vi till stallet. Vi var tvugna att vara på stan till halv fyra (siris tid på UM) , så vi mockade snabbt i stallet, fixade lite vatten och red en sväng i grimma och grimmskaft och sen hem igen.
När vi kom tillbaks till stallet var klockan halv 3, det tar vanligtvis 20 minuter att gå till centrum (vi) ifrån stallet men vi gick väldigt fort så vi klarade det på 13 minuter! (Vi gick från stallet 20 i tre). när vi kommer in till vi så är bussen till stan för tidig och vi missade den bussen -.- Så vi fick vänta tio minuter på nästa.
När vi väl kom ner på stan kom siri och mötte oss. Då var klockan 5 i halv 4.  Vi skyndade oss till UM och satt i väntrummet. Vi fick ju vara där somsagt mycket längre än väntat. Så tio i 5 åker vitill körskolan för att säga att siri inte kan vara med idag, haha.
Sen vidare mot akuten. Och det tog ju ett bra tag det också.  Sen åkte jag hem till jonna och åt mat. Vi tittade lite på tv och sen gjorde vi lite lappar till elly när hon skulle komma. Typ lite mystisk musik hade vi på. Vi hade typ lagt en lapp innanför ytterdörren "gå in i det andra rummet till vänster" där fanns det en annan ledtråd som det stog "leta efter en vanilj body lotion från bodyshop, där hittar du din nästa ledtråd" I den flaskan fanns det en till ledtråd, dränkt i bodylotion dock, hah. Sen Så hittade hon sitt pris tillslut. (Vi var inte i hsuet)
Efter det tittade vi på american pie, spelade buzz och hade jätte trevligt, åt popcorn och drack dricka :)
Sen gick vi ut en sväng och skulle träffa vicke olle alle och jens, men dom stack typ på engång och sen  så gick vi hem.
Så nu sitter jag här, är helt slut efter den här dagen! ;)
/Tova :)

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Förlåt men jag förstår inte riktigt! Vad hände!?

2011-06-16 @ 09:35:50
URL: http://teamsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback