Busiga ungar vi är ;)

Har kommit hem ifrån birsta nu, har varit sjukt roligt! Drivit lite med personalen på Lekplaneten XD Tova gick in och frågade en massa konstiga saker, filmade det men vart inge bra alls.. Stod och kramade en stooor nalle björn också, hehe, fick inte alls många blickar.. Äh, man ska ha kul när man är barn right? :D Film kommer sedan!
Sprang runt och letade efter ett par helt vanliga shorts i säkert 1 timme, det fanns inte rätt storlek, alla var huur stora som helst, både i midjan och i benen. Men tillslut hittade jag ett par, köpte även ett par skor och 2 linnen :)

När jag kom hem tränade jag lite med Stoffe, lite trick och sedan släppte jag honom på gården och fotade honom lite, gulle plutten :D
/Melina♥

Kommentarer
Postat av: ebba

lägg ut bilder på kläderna ;)

2011-06-09 @ 21:24:08
URL: http://justbaranu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback