förhandsgransk

Imorgon ska jag rida flisan och baron. Jag och melina ska rida baron och sopot på ängen vi har hittat. Jag ska nog mest rida  i lång och låg form så han får jobba avslappnat och få upp ryggen ordentligt. Tror jag tar mig en genom körare på flisan ordentligt också, men hon blir så tjurig när man kommer åt henne i galoppen så då ramlar man ju nästan av!

Tänker ta med kameran till stallet, eller ah. Melina. Känns så konstigt att säga att man sk atill stallet och sen går man in på melinas gård med baron och sopot? haha.
Jag och melina tog iaf en långtur barbacka tidigt imorse. Baron var riktigt tjurig och ville inte gå över bäckar, han stegrade några gånger osv -.- Sopot tjurade han med, men melina slapp stegringar iaf (y). Tillslut kom vi över och gick vidare till nästa bäck osv. Haha men dom tjurade typ bara på en bäck iaf!


imorgon kkommer det upp nya hästbilder! :)
/Tova

Kommentarer
Postat av: fatima

älskar dina bilder, och din blogg :-)

sjukt nice :D

2011-07-25 @ 21:14:28
URL: http://YouKnowFatii.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback