Barons pass idag :)

Red lite dressyr idag innan utmaningen :)

Gick bra, tränade inte så seriöst men han kändes fin ändå :) Det var jäkligt konstigt att rida i halsring. Jag tänkte hela tiden att halsringen var tyglar. och det tog ett tag innan jag vande in mig lite, vilket jag inte kan säga att jag gjorde särskilt bra. hahah.
Men jag ska fortsätta och träna i halsring tror jag, men dock i skritt och kanske trav till en början. Så jag lär mig rätt liksom, eller hur man säger. Bra träning iaf! :) Ganska kul var det i skritten för då kände jag att jag hade full kontroll !

Kommentarer
Postat av: Emilia

så söta! :D♥

2011-07-17 @ 00:13:19
Postat av: Anonym

ni är så fina.!

2011-07-17 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback