Tjenare!

Nu är jag tillbaka, eller ja jag kom ju egentligen hem igår men jag har verkligen inte orkat skriva någonting eller så. Har haft det jätte bra, har både ridit Johannas skit snygga polle och tränat för Carsten Nihlén 2 gånger på Sopot! :D Sopot börjar gå riktigt fint nu och galoppfattningarna är verkligen kanon för tillfället, hoppas verkligen att det håller i sig! Jag fick även testa rida Annas ponny Mirre, en ponny som tydligen bockar hela tiden. Hoppade upp bara för att få det på film/kort, men inte fasiken filmade någon när jag ramlade av :( 2 gånger kastade han av mig, men jag filmade Anna när hon...."flög" heheh, av xd

Kommer komma lite bilder eftersom! :)
/Melina

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

hahah xD

2011-07-08 @ 22:06:51
URL: http://resilient.blogg.se/
Postat av: Berta K

Hahahahah, satt o skratta i en eeeevighet åt de!XDD

2011-07-08 @ 22:12:44
URL: http://horzeteam.blogg.se/
Postat av: Melanie

HAHAHA, snyggt xD

Postat av: linnéa <33

aahaha ! smaart häst XD

2011-07-10 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback