Tävlingen


Gick så himla bra på tävlingen idag, trots att vi rev ett hinder!

Jag kände mig så taggad och hade en riktigt härlig känsla på framridningen, vilken gick hur bra som helst. Baron hoppade fint, ökade och kortade som jag ville och var helt underbar ♥
Redan när vi red emot hindret som vi red kände jag att vi skulle riva. Vi kom helt fel och i högre tempo än vad vi brukar ha. Men det var sjukt roligt ändå faktiskt.

En annan sak som funkade bra var transporten, både lastningen dit och hem funkade utan att krångla, och i transporten kunde vi lämna honom själv. Inga stegringar denhär gången. Antagligen för att han inte hade något sto att vakta över ;)
skrittar fram på gräs lite (:
bubbis ♥
hahahha söthäst ♥
världens bästa ♥
hans svans såg värsta biff ut!
↨♥
Världens bästa! ♥
/tova

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar tränsar och martingalen! :)

2011-07-14 @ 15:56:10
Postat av: Josäfin :>

Vad roligt att du är nöjd med tävlingen! Och jag total älskar ditt träns + martingalen! Haha :D

2011-07-14 @ 16:36:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säger samma som dom, snyggt träns och martingal!

2011-07-14 @ 17:29:48
Postat av: Maggie

Härligt att du tyckte de gick bra även fast ni rev ett hinder :)



Gah vilket snyggt träns+martingal asså ! :D

2011-07-14 @ 18:27:56
Postat av: Caroline

Ser att du har ett likadant träns som jag köpt till Donna :) skitfint! Men jag undrar, du vet dom där "skyddgrejerna" som sitter på tyglarna och sidostyckena som man sätter fast i bettringen, har du tagit bort dom från tyglarna? Hur gjorde du det isåfall?



2011-07-14 @ 21:20:25
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV; Okej, vart beställde du ditt träns ifrån? :)

2011-07-14 @ 21:37:54
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! Kul att du tyckte att det gick bra på tävlingen =) Undrar vart man kan beställa ett sådant träns. Älskar det <3<3 Och hur mycket det kostar.

2011-07-14 @ 22:32:49
Postat av: '.'

nice :D

ett tips är att spänna åt förbygeln lite, om hästen hoppar mycket med frambenen kan den om man har väldigt otur fastna, om förbyglen sitter för löst "/

2011-07-15 @ 02:27:18
Postat av: linnéa <33

världerns bästa:bildern (inte den sista)

borde du verkligen använda till ngt,skit fin :D

2011-07-15 @ 18:23:01
Postat av: ida

Vilket fint träns ! =) Vart har du köpt det ?

2011-07-15 @ 19:38:42
URL: http://idasessmeralda.blogg.se/
Postat av: ida

sv ; okej =)

2011-07-15 @ 20:00:04
URL: http://idasessmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback