spaiiiiin

Lånade köksdatorn, jag håller på att laga spaghetti och köttfärssås. Har nyss varit ute och sprungit, drog med mig mamma på en sväng! ;) Hon gick dock så jag sprang ett varv och gick och mötte henne. Det var riktigt jobbigt, det är så kvavt i luften fortfarande..

Skulle egentligen tagit m kameran och knäppt massa kort på sopot och baron i hagen, men då skulle min syster prompt ha den -.- Iaf så filmade jag när Humli och Dumli drack vatten, haha dom var så söta!

Jag längtar sååå mycket tills september! Då ska jag mamma och pappa åka ner till spanien i nerja och skriva på papprena till att vi har köpt en lägenhet där :) Ska bli jätte roligt att se den på riktigt, jag var inte med när mamma och pappa kollade på den så jag har bara sett den på bild :)



ett av sovrummen :)



ett annat sovrum :)



vardagsrum!



badrum :)



litet plutt kök och tvättmaskin? haha :)



Sen har jag inga fler bilder inifrån.. :(



men där är utsikten från balkongen! :)


/Tova :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

UppdaterA lite oftare, eran blogg är skitbra

2011-07-22 @ 21:50:47
Postat av: felicia

heey jag fyller år idag , så du kan väl gå in & säga grattis eller nått ? ;)

puss!

2011-07-22 @ 23:00:51
URL: http://sashafierce.blogg.se/
Postat av: Melanie & Digby

MYSIGT :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback