planering is shit

Har varit vaken i nån timme, funderar på att kliva upp och hjälpa mamma att städa lite.

Vet inte riktigt när jag ska till stallet, och har inte riktigt någon ide om vad jag ska göra.. Funderar på att rida till bullåsbacken, en låååång uppförsbackee. Galoppera upp långsamt och trava ner, skritta ett varv runt ett litet hus som står där galoppera upp långsamt osv. När jag och jonna red där sist, så galopperad vi upp och ner 4 gånger, och flayan vart svettig från öronen bak till bakbenen, och då vare liksom svett på rumpan och ryggen typ. 

Fast flaysan verkade inte bry sig så mycket om det, för hon var lika pigg som vanligt :P Eller så rider jag på en riktigt lååång sväng mot grön viken, det finns så  mycket bra galoppvägar där! :) 

Tror jag tar med mig melina en sväng mohahah! :)
Tar en arkiv bild :)

/Tova  (:

Kommentarer
Postat av: elin

sjukt fina :D

2011-07-22 @ 16:31:53
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: stina

Man ska nt galoppera/trava nedför :S

2011-07-22 @ 18:05:22
URL: http://uffemylittleboy.blogg.se/
Postat av: Anna Jonsson

Sv.



Hahhahha tyckte jag kände igen han! Han stod på bete på "mitt" förra stall :)

2011-07-22 @ 19:59:18
URL: http://aloejera.blogg.se/
Postat av: stina

Ja men där uppe står de galoppera upp och trava ner -.-

2011-07-22 @ 22:36:20
Postat av: Frida

du ser alltid så failad ut i ansiktet!;)hahaha

2011-07-23 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback