planerin is shit

Imorse var jag ute och sprang med jonna :) Sen gick vi hem till henne och åt och så cyklade vi och badade. Det var skit varmt i vattnet trots att det har vart dåligt väder!
Nu håller vi på att titta efter bussar så vi kan knäppa kort och filma på melina när hon rider, och kanske spelar vi in ännu ett stallbacken avsnitt idag!

Sen så ska vi fixa när jag hopptränar också, så jag och melina lägger upp ikväll :)

Imorgon ska jag rida ut en sväng med Baron, om det är fint väder kanske jag kan locka med mig lite ridsällskap till stranden! :)
Lägger in två hopp bilder från förra året! :)
/tova

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; ja verkligen! :)

2011-07-19 @ 14:23:59
URL: http://damnebba.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina bilder! :)

2011-07-19 @ 19:45:08
URL: http://emelieanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh,kan du inte snart fota i ditt blåa träns?

Är så kär i det(beställt själv men medans jag väntar så vill jag sukta mig med ditt) :D

2011-07-19 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback