Hej!

Jag gjorde en enkel ny tillfällig header, i brist på annat att göra :)
Ska försöka vara med melina nåt när hon har kommit hem så vi kan fixa klart allt tillsammans :)

Jobbade i alla fall Baron ett ordentligt dressyrpass med 6 galopp bommar. Han skötte sig väldigt bra och han vart lika svettig som jag! Men han tyckte det var ganska kul också, och han tog i ordentligt. Svettig mellan bakbenen blev han också och om jag hade haft bakben skulle nog jag också ha blivit det, haha.
Pappa kom i morse på att vi skulle åka och köpa ett objektiv. Vi har pratat om att köpa ett objektiv om jag städade extra mycket hemma och hjälpte till mer än vanligt hemma, men ja. Pappa vart väl sugen helt enkelt då jag inte enligt mig själv följt uppgiften helt färdigt.
Så nu har jag ett sigma 18-200 att fota med. Meeeeeeeeeen. Min kamera är i spanien som sagt var och kommer inte hem förns på onsdag så det är några dagar tills jag kan provfota med nya objektivet :(
Imorgon ska jag åka ut till min ena storasyster Frida och hennes lilla son Joel ut och titta på tävlingar i timrå. Ska bli riktigt trevligt! :)
/ Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback