Tillbaka igen!

Nu kan jag erkänna det på riktigt att bloggen har legat ordentligt på latsidan ett tag! 

Har inte riktigt haft tid med datorn, har på helgerna varit med kompisar, och åkt tillbaka till dom efter att jag vart hos Baron, och då blir det ju ingen tid över till bloggen. Dom två senaste dagarna har jag inte ens suttit vid datorn överhuvudtaget - skolan - stallet - hem. Tänkte egentligen åkka och titta på Ulrik Munther som spelade på vårt köpcenter, men eftersom jag såg honom ganska nyligen så kände jag inte att det var sån stor idé. Istället tog jag bussen iväg från Alnö och skolan hem en sväng. Mamma tvingade mig att städa innan jag fick åka till stallet.. hehe.

Sen så tog jag bussen till alnö och melina väntade på mig där, så vi gick till stallet sen och red en sväng ut i skogen. Melina tror jag ogillade mitt val av väg (hon trivs bäst, i öppna landskaaaaaap!), men jag tycker det är jättemysigt att rida på skogsvägar + så lär sig hästen att hålla koll på fötterna ordentligt om det blir lite stenigt vissa ställen! :)

Har drygat mig med min katt Vittass också, haha fick honom när jag var 6 så namnet får inte mobbas! ;) Filmade med webbkameran så jag lägger ut ett klipp här, hahah vi såg ju ut som riktiga monster hahaha!


Sen var en kille i min klass lite rolig också, haha han ba: Vad är humlidumli blogg för nåt igentligen..? 
hahah söt :)

Jag och att göra pinsamma filmer asså. hahahah!



den sista är visserligen gammal men ändå.. orka mig vissa gånger!

Är ni glad över att bloggen ska uppdateras igen? :D

/tova :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är mycket glad över många inlägg ;)

2011-08-31 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback