Svar på tal typ :)

hahaha melina an0ll xD ♥♥

Såg att ovanstående inte tyckte baron hade bra hoppstil och kommer nära os.v. Japp det gör han också, det beror mycket på att han är ganska tittig och osäker, och då brukar han krypa nära för att han tycker det är lite läskigt! :) Däremot börjar det bli bättre nu, och vi tränar alltid med markbom innan hindren, så han lär sig att hoppa av rätt. Det funkar jättebra! :)

Men det är  bara att nöta på och hoppa läskiga titthinder, så han lär sig att det inte är farligt. Men han har blivit mycket bättre sen jag fick honom också, ibland ville han inte ens gå över en bom. Har en film där han står och tittar på den hur mycket som helst och hoppar värsta språnget sen xd

hade bilden varit knäppt lite senare hade det sett jätte fint ut! :)

lite nära! :)

nära hopp!

Har rensat datorn ganska mycket så hittar inte så många konstiga hopp, men där var två med iaf! :) Men hoppstilen är ju inte allt! :) Jag älskar min ponny mést av allt ändå :)
/Tova :) ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

han är söt ändå tycler jag! :)

2011-08-31 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback