wimiioe

Nu har jag varit på stallet för några timmar sen, vi såg björnbajs på ängen när vi betade ponnyerna där! :O tror vi iaf, hehe! :)

Känns som klockan typ är 6 eftersom jag har varit vaken sen 7, men det var den ju inte men jag och cajsa började göra tacos när vi kom hem och gjorde iordning. Hahah bra med middag nu! Red bara i grimma idag ut i skogen, ganska oseriöst pass och vi gjorde i princip ingenting. 

Ikväll ska vi titta på en film hemma hos jonna :) har massor med filmer på mobilen jag ska lägga upp, men det finns inget ljud på :/ 

Imorgon så ska saga rida Baron, så vet inte om jag gör nån videoblogg eller nåt :) 


jag är den sura på första raden i randig tröja haha mordisk!

/Tova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback