Mästermålarna

Melina har hållt uppdateringen på blogget bra, jag däremot klev upp 9, åkte till birsta med pappa och elly och köpte färg. Sen stack vi till stallet och där var irma. Det tog en stund att iordning allt och lägga skydd på golvet, tejp osv. Hade massa häftmassa på en vägg och ja. Bara det tog ett bra tag. Vi målade i typ en timme, sen gick vi in till irma och åt lite frukostlunch typ.

Sen målade vi på igen, målade väggarna vit och listerna blev typ inte svarta förns efter 5, då vi var tvungna att lägga iordning grundfärg och så. Vi var in och åt en till gång också.

Vi hade värsta färgkriget också, hahah när vi precis hade målat klart alla väggar vita tog vi svart färg och målade på varandra, skrattede så vi fick ont i magen! I ellys flykt undan färgen lyckades hon välta ner teven hahah klumpisen! Sen att väggaa fick helt annan  svart prickig färg på sig hör inte hit, det tar vi imorgon! Elly målade typ hela irmas hår!

Vi hann inte bli riktigt klara, så vi får ta resten imorgon, ska iväg lika tidigt då. Red flisan en sväng barabacka i paddocken, hon jobbade på jättebra med ryggen i traven! Skulle egentligen rida ut men fick bråttomt.

Kom hem för en stund sen, så det är ju ganska självklart att jag inte har kunnat blogga ;)


Lägger upp lite bilder från idag! :)

irma kämpar på ;)

det är nästan klart allting, ska måla igenom väggen en gång till och måla klart listerna, som vi inte hann med :p

Japp, det var det som har hänt under min dag, imorgon kväll ska jag iaf vara med cajsi :) ♥

/Tova :)

Kommentarer
Postat av: Miriam

haha, kul ni verkar haft!

2011-08-16 @ 00:33:59
Postat av: stina

det verkar som att ni trivs med varandra iaf XD

2011-08-16 @ 09:37:33
URL: http://ponygeeks.blogg.se/
Postat av: irma

Haha Tova, var du trött när du skrev detta? Eller är det jag som är trött nu? För jag fattar typ bara hälften av vad som står.

2011-08-16 @ 13:08:18
URL: http://irmavathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback