Oaktiv jappjapp!

Min oaktivitet dom senaste dagarna beror på att jag har haft fullt upp! 

Har varit med Cajsa och sovit hos henne två nätter, och har åkt direkt till henne ifrån Baron, så jag har inte hunnit blogga så mycket.. hehe! Men vi har haft jättekul verkligen, skrattat hela tiden och vart ute med blandade folk :)

Baron och Sopot flyttade hem till stallet idag. Skulle egentligen tagit hem dom på söndag, men jag hopptränade idag, sen imrn måste han sova istallet för att jag ska tävla på lördag och då blir det ju att jag får rida honom fram och tillbaka hela tiden, och det är ju inte så himla kul när det är en halvtimmes skrittväg längs asfaltsvägen ;)



Kommentarer
Postat av: celina

vart sak du tävla nånstans!?? :))

2011-08-18 @ 22:07:40
URL: http://www.lederboden.devote.se
Postat av: Anonym

fin billd<33

2011-08-22 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback