Najs!

Är super bra väder ute idag, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Sopot än, tror att jag hänger med när Tova på en tur. Hon sa att hon behövde konditionsträna och det skulle ju Sopot också behöva göra! :) Annars rider jag till paddocken och kör lite dressyr! Börjar föresten sakna att ha en sadel vääldigt mycket nu, är så svårt att rida seriöst barbacka ^^ Menmen, snart ska vi börja leta sadel igen.
Igår började jag på en ny design, har varit så många som säger att våran design laggar ibland? Så det är väll bara att byta då! :) Nu ska jag ta och äta lite frukost!
Arkiv bild ^^ /Melina

Kommentarer
Postat av: Miriam

söt! :D

2011-08-12 @ 13:28:55
Postat av: Petra

Varför har du ingen sadel då? ^^

2011-08-12 @ 13:45:47
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: stina och ellinor

jättesöt bild :) synd att du inte har sadel att sätta på när du ska träna :/



besök gärna vår blogg, och var med i tävlingar och lite sånt :)

2011-08-12 @ 14:29:29
URL: http://ponygeeks.blogg.se/
Postat av: blondiebiebeerr@bdb

asså förstår du ingenting eller du misshandlar din häst du plågar den när du gör sånt som att lära den trick, förresten så är du ur usel på att rida och varför har du ingen sadel?, Det är bara töntigt att rida barbacka hela tiden då rider man inte äns ordentligt, förresten sopot är SKIT ful....

Han ser ut som en åsna usch asså,,

Du förstör honom bara när du rider på det där sättet!!!,,....

2011-08-12 @ 19:12:30
Postat av: blondiebiebeerr@bdb

asså förstår du ingenting eller du misshandlar din häst du plågar den när du gör sånt som att lära den trick, förresten så är du ur usel på att rida och varför har du ingen sadel?, Det är bara töntigt att rida barbacka hela tiden då rider man inte äns ordentligt, förresten sopot är SKIT ful....

Han ser ut som en åsna usch asså,,

Du förstör honom bara när du rider på det där sättet!!!,,....

2011-08-12 @ 19:13:14
Postat av: blondiebiebeerr@bdb

Gud vad du e omogen som lägger upp det på bdb !:O

Jag sa ju bara sanningen så jag säger bara skaffa dej ett liv din äckliga jävel, och omjag va du skulle jag slakta SOPOI!!!!

2011-08-12 @ 21:01:27
Postat av: ceciliadaahlin@bdb

Du blondiebiebeerr kan du inte bara ta & låta melina vara & låta henne rida på de sättet hon vill?

hon vet bäst själv vad de är som hon gör rätt & vad hon gör fel när hon tränar sopot.

& det är faktiskt du som är omogen blondiebiebeerr som säger så till Melina,hon kanske vart hur ledsen som helst för de du skrev?

Har du tänkt att alla människor har känslor,att vissa är lätt känsliga för saker & blir ledsen snabbt osv..

nej du verkar inte tänka på något annat än att skriva så om vad DU tycker är fel & vad DU skulle ha gjort om DU va Melina.

Jag tror nog att Melina känner SIN egen häst bättre än vad DU känner HENNES häst.



De är vad jag tycker iaf..

Tycker att du är hur dum som helst som skriver så blondiebiebeerr..

2011-08-12 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback